Aktuální rezervace zobrazíte na záložku Kalendář. Zobrazí se vám rezervace pro všechny Vaše kalendáře. Zobrazený časový interval můžete změnit ze dnů na týdny, případně na celý měsíc.
►▼
Odsouhlasení/zamítnutí rezervace
Nové rezervace zákazníků se Vám zobrazí v Doručené poště. Po výběru konverzace se zákazníkem uvidíte žádost o rezervaci, kterou můžete odsouhlasit či případně zamítnout.
►▼
Vytvoření rezervace
Novou rezervaci vytvoříte kliknutím na záložku Kalendář, kde vyberete datum rezervace a kliknutím do pole kalendáře otevřete okno s detaily rezervace. Zde pak dle možností vyberete jeden z kalendářů, službu, čas rezervace a zapíšete jméno klienta.
►▼
Smazání rezervace
Již přijatou rezervaci smažete kliknutím na záložku Kalendář, kde si vybranou rezervaci klikem otevřete a klinete na Smazat. Ve vyskakovacím dialogovém okně pak potvrdíte, že rezervaci opravdu chcete odstranit.